الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین
برخی امام گذشته را عاشقند!
امام حاضر را نه …
میدانی چرا؟!
چون امام گذشته را
آنگونه که بخواهند
تفسیر میکنند؛
اما امام حاضر را
باید فرمان ببرند
شهید سید مرتضی آوینی
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳

چالش دوش آب سرد

چالش دوش آب سرد یک شهید

به نقل از "ندای یک بسیجی عاشق": این روزها که چالش سطل آب یخ مد روز شبکه‌های اجتماعی است و کار به ظاهر خیر با ریای تمام انجام می‌شود، خواندن خاطره ای از سردار بسیجی سپاه خمینی غلامعلی پیچک خالی از لطف نیست.

بانو کبری اسلامی‌-مادر رشید این سردار جبهه‌های غرب-می‌گوید:
در روزهایی که خیلی‌ها از ساواک می‌ترسیدند، غلام علی انگار نه انگار. هیچ از ساواک ترس نداشت. حمام که می‌رفت همیشه با آب سرد دوش می‌گرفت. می‌گفت اگر یک وقت ساواکی‌ها من را گرفتند، می‌خواهم بدنم زیر شکنجه قوی باشد.
یک وقت‌هایی که در خانه بود به من می‌گفت مادر، به من مشت بزن، می‌خواهم بدنم را ورزیده کنم! البته خیلی کم در خانه بند می‌شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی