الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین
برخی امام گذشته را عاشقند!
امام حاضر را نه …
میدانی چرا؟!
چون امام گذشته را
آنگونه که بخواهند
تفسیر میکنند؛
اما امام حاضر را
باید فرمان ببرند
شهید سید مرتضی آوینی
پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳

عبرت از تاریخ

اگر کسانی برای حفظ جانشان یا شغل و پول و مقامشان و یا محبت نزدیکانشان،راه خدا را ترک کنند و آنجا که باید حق بگویند، نگویند، آن وقت حسین بن علی ها به مسلخ کربلا کشیده خواهند شد. آن وقت یزید ها بر سر کار می آیند و بنی امیه هزار ماه بر کشوری که پیغمبر بوجود آورده بود حکومت خواهند کرد.
 

http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=21598

 

1-درس‌ها و عبرت‌ها

 

2-مُلک ری

 

3-یاران تنهایی

 

4-خط کوفی

 
 
-----
با تشکر از:
http://www.afsaran.ir/link/737251

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی