الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین

جرم من آن است که حرفهایم را زودتر از زمان می زنم ... شهید دیالمه

الف شین
برخی امام گذشته را عاشقند!
امام حاضر را نه …
میدانی چرا؟!
چون امام گذشته را
آنگونه که بخواهند
تفسیر میکنند؛
اما امام حاضر را
باید فرمان ببرند
شهید سید مرتضی آوینی
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

کالای اسرائیلی ممنوع!


آمریکا که بودیم هیچ وقت پپسی نمی خورد

چند بار گفتم برام نوشابه پپسی بخر ، اما نخرید

یه بار بهش اعتراض کردم و گفتم:

این نوشابه ها که تفاوت قیمت ندارند

پس چرا نوشابه پپسی نمی خری؟

گفت: چون کارخانه پپسی مال اسرائیلی هاست...

                           خاطره ای از زندگی خلبان شهید عباس بابایی

                            منبع: کتاب پرواز تا بینهایت ، صفحه 37


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی